Verimli iş takibi

SMMM'lerin hizmet verdiği müşteri sayısı ne kadar artarsa,
bu işlerin düzenli ve etkili takibi de o kadar önemli hale geliyor.
Logo Mali Müşavir 3’teki Ajanda fonksiyonu, tüm iş ve görevlerin
takvime bağlanmasını sağlayarak iş takibini kolaylaştırıyor.

Etkin raporlama

Logo Mali Müşavir 3, mükellefler için yapılan tanım ve işlemleri,
belirlenen filtre koşullarına uygun şekilde raporlamayı sağlıyor.
200'den fazla hazır rapor şablonu sunan Logo Mali Müşavir 3 ile raporlar arasında
detaylı sorgulamalar yapmak, istenen raporların çıktısını ya da kaydını almak da mümkün oluyor.

e-Dönüşüm entegrasyonu

Logo Mali Müşavir; 3 e-Defter, e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye,
e-Serbest Meslek Makbuzu ve e-Müstahsil Makbuzu çözümleriyle de entegre çalışarak
SMMM’lerin dijital dönüşümdeki en büyük yardımcısı oluyor.

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler birçok firmanın muhasebe ve müşavirlik işlerini yürütmektedir. Logo Mali Müşavir 3, bu işlerin en verimli şekilde yürütülebilmesi için kapsamlı çözümler sunup mükelleflerin süreçlerine güvenli bir destek sağlamaktadır. Birçok şirketin yönetimini, bütün ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına tasarlanan Logo Mali Müşavir 3; büro yönetiminden muhasebeye, işletme defteri ve beyannameden bordroya, sabit kıymetten defter beyan sistemine entegrasyon gibi pek çok modülleri ile muhasebe süreçlerini uçtan uca kapsıyor. Tüm muhasebe süreçlerini tek bir kaynaktan kolayca takip etmeye olanak oluşturup, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlere zaman ve iş gücü tasarrufu sağlıyor. Logo Mali Müşavir 3 sayesinde Serbest Muhasebeci Mali Müşavir (SMMM) müşterilerinin süreçleri güncel yasal mevzuatlara uygun yönetmiş oluyor ve doğabilecek iş yükleri minimum seviyelere iniyor.

Verimli ve Kolay İş Takibi

Serbest Muhasebeci Mali Müşavir (SMM)'lerin müşteri sayısı arttıkça iş takibi karmaşık hale gelmektedir. Logo Mali Müşavir 3'ün Ajanda fonksiyonu, tüm iş süreçlerinin takvimle entegre edilmesini sağlayarak iş yükünü hafifletiyor, iş takibini kolaylaştırıyor.

Bordro Süreçlerinde Kolaylık

Logo Mali Müşavir 3 ile personel kayıtları, personele ait detaylı bilgiler gibi kayıtlara tek noktadan ulaşılabiliyor. Sigorta işlemlerinden puantaj hesaplamaya, toplu ücret yenileme ve borçlandırmadan mesai hesaplamaya, ek ödeme ve kesintilerden sosyal yardım ödemelerine tüm işlemler Logo Mali Müşavir 3’te yönetilebiliyor.

Kolay Raporlama

Logo Mali Müşavir 3, 200’den fazla rapor şablonu ile raporlama süreçlerini kolaylaştırıyor. Hazır rapor şablonları arasında detaylı sorgulamalar yapılabiliyor ve istenilen raporlar kayıt edilebiliyor.

Exceltrans

Kolay ve gelişmiş altyapısı sayesinde, Excel’de olan dosyaları toplu bir şekilde Logo Mali Müşavir 3’e aktarmak mümkün. Ek modül olarak sunulan Exceltrans, Logo Mali Müşavir 3 ile kolayca entegre edilebiliyor.

Genel Muhasebe Süreçleri

Logo Mali Müşavir 3’ün sunduğu genel muhasebe programları, başarılı bir muhasebesel çözüm sistemi sağlamasının yanında tüm bu çözümleri güncel yasal mevzuata uyumlu olarak sunmaktadır. Mükelleflerin tüm cari hesap, fiş ve fatura kayıt işlemlerini, gelir gider kayıtlarını kolayca oluşturmaya olanak sağlamaktadır.

Defter Beyan Sistemine Entegrasyon

Defter Beyan Sistemine Entegrasyon özelliği ile oluşturulan tüm fatura, fiş vb kayıtlar direkt sisteme aktarılıyor.

Zeum Logo Eğitim Ekibi olarak bizler deneyim ve bilgi birikimimiz ile Logo Mali Müşavir 3 programına dair her konuda destekçiniz oluyoruz. İş süreçlerinizin daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli işlemesine yardım ediyoruz. İşletmenizi daha etkili kontrol edebilmenizi sağlıyoruz.

Zeum Yazılım olarak, Mali Müşavir 3 satın alımlarınızda satış sonrası destek garantisi sunarız.

Bu ürün paketi içeriğinde uzaktan destek ve kullanıcı eğitim hizmetlerini sunmaktadır.

Detaylar için UZAKTAN DESTEK sayfasına bakın!

Telefon: +90 216 706 56 46
Whatsapp: +90 506 909 87 77

TELEFON NUMARANIZI BIRAKIN SİZİ ARAYALIM!


    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]