Pos ekstrelerinin aktarımını sağlar

Bankaların internet şubelerinden alınan hesap ekstreleri ve üye iş yerlerinden temin
edilen pos ekstrelerinin aktarımını sağlar

Kolay ERP entegrasyonu sağlar.

Kullanıcı dostu arayüzleri ile banka hesap ve kredi kartı
pos ekstrelerini çok kolay ERP entegrasyonu sağlar.

Çok büyük hız ve doğruluk

Bankalardan gelen ekstre bilgileri, kullanıcı tarafından
değişikliğe uğratılmadan ERP’ye aktarıldığı için
çok büyük hız ve doğruluk avantajı sağlar.

Banka Ekstre Aktarımı

Banka Ekstre Aktarımı

Banka Ekstre Aktarımı, işletmelerin bankalardan aldıkları Excel formatındaki banka ekstrelerinin ve kredi kartı pos ekstrelerinin Aktarımı Logo’nun GO 3, Tiger 3, Tiger 3 Enterprise ve Tiger Wings ürünleriyle anlık ve tam entegrasyonlu çalışmaktadır.

İşlevsellik ve verim amaçlı geliştirilmiş olan Banka Ekstre Aktarımı sayesinde bankanızdan Excel formatında aldığınız kredi kartı pos ekstrelerinizi, baka ekstrelerinizi Logo’ya aktarabilirsiniz. Bu ürün sayesinde internet bankacılığını çok daha etkin kullanabilir, internet bankacılığından gerçekleştirdiğiniz ödemelerin, harcamaların ve para girişlerinin dökümünü Excel formatında aktarabilirsiniz. Üstelik aktarım sırasında farklı formatlar da kullanabilirsiniz. Bu, tamamen sektöre ve işleme özel bir çözüm olduğu için ekstrelerinizi en uygun şekilde yönetebilme, yönlendirebilme ve kayıt altında tutabilme fırsatı sağlar. Banka fişi, banka bağlantılı kasa fişi, banka bağlantılı çek senet bordrosu, alınan ya da verilen hizmet faturası, mahsup fişi olarak aktarımını yapabilirsiniz.

Banka Ektre Aktarımı Logo’nun GO 3, Tiger 3, Tiger 3 Enterprise ve Tiger Wings ürünleriyle anlık ve tam entegrasyonlu çalışmaktadır. Bu da hemen bütün ürünlerde yüksek verimlilik sağlar. Tek merkezden ekstre aktarımlarının ve maliye kontrollerinin gerçekleştirilebilmesine fırsat verir. Yönetim kolaylığıyla bütçe yönetimlerinde verimlilik sağlar. Genel parametrelerin ayrıntılı olarak yapılandırılmasına olanak verdiği için iş ilişkilerinin tarihe göre, maliyete, harcamaya göre takip edilebilmesini sağlar. İşletmelere özel olarak oluşturulan şablonlar üzerinden en doğru seçimi ve fiyatlandırmayı elde etmeye katkı sunar.

Zeum Logo Teknik İş ortağı olarak sizlere Logo programlarınızı daha verimi kullanmanızı sağlayacak özel çözümler sunuyoruz.

Banka Ekstre Aktarımı Avantajları

Banka Ekstre Aktarımı Avantajları

  • Belge No’ya göre mükerrer kayıt kontrolü
  • Sınırsız “İşlem Tip Kodu” tanımlamaları
  • Otomatik fiş e-Defter belge detayı oluşturma
  • İlgili muhasebe kodlarının otomatik atanması ve otomatik muhasebeleştirme/entegre (Logo/Netsis’te parametresi açık olması gerekir)
  • “Banka virman fişlerinde, kayıtlı karşı virman fişi var mı?” kontrolü
  • Açıklama da geçen çek/senet seri numaralarını otomatik bularak, bu numara ile ilgili çek/senet kartını eşleştirme
  • Açıklama da geçen 11 haneli numerik TCKNO numaralarını,10 haneli vergi numaralarını veya TR ile başlayan IBAN numaralarını tespit edip bu değerleri Logo ERP üzerinde bularak Havale/EFT fişlerinde cari hesap kartını, banka virman fişlerinde ise karşı banka hesap kartına otomatik eşleştirme sağlar
  • Offline tarafında ayrı sütun olarak belirtilen Borçlu IBAN, Alacaklı IBAN değerlerini kullanarak, Havale/EFT fişlerinde cari hesap kartını, banka virman fişlerinde ise karşı banka hesap kartına otomatik eşleştirme sağlar
  • POS işlemlerinde bankalardan çekilen tutarlar ve kesilen komisyonlar otomatik olarak ayrıştırılarak Logo ERP ürünlerine aktarılmaktadır.
  • POS işlemlerinde Bazı bankalar net, bazı bankalar brüt çalıştığından bunun ayrımı da banka bazında otomatik olarak yapılmaktadır.
  • POS işlemlerinde Tutara göre FIFO yöntemiyle otomatik “Cari Hesap Kredi Kartı Fişi” (70,71) ilişkilendirme ve kapama özelliği bulunmaktadır. (Netsis tarafında bu özellik bulunmamaktadır.)

Zeum Logo Eğitim ekibi olarak bizler deneyim ve bilgi birikimimiz ile Banka Ekstre Aktarımı programına dair her konuda destekçiniz oluyoruz. İş süreçlerinizin daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli işlemesine yardım ediyoruz. İşletmenizi daha etkili kontrol edebilmenizi sağlıyoruz.

Zeum yazılım olarak, Banka Ekstre Aktarımı satın alımlarınızda satış sonrası destek garantisi sunarız.

Bu ürün paketi içeriğinde uzaktan destek ve kullanıcı eğitim hizmetlerini sunmaktadır.

Detaylar için UZAKTAN DESTEK sayfasına bakın!

Telefon: +90 216 706 56 46
Whatsapp: +90 506 909 87 77

TELEFON NUMARANI BIRAK SENİ ARAYALIM!


    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]