Logo GO 3 ile tüm iş süreçlerinizi tek bir noktadan yönetin!

Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi,
Raporlama gibi birçok işlem Logo GO 3 çatısı altında
tek noktadan rahatlıkla yapılabiliyor.
Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.

Her Sektöre Uygun Logo GO 3

Logo GO 3, KOBİ'ler için özel olarak geliştirilmiş
sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat,
eğitimden tekstile,medyadan sağlığa kadar pek çok farklı
sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor.

Güncel yasal mevzuata uyum

Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün
güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor.
Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken
Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor.

KOBİ’lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Sunduğu kapsamlı bir çözüm paketiyle; muhasebe, sipariş, raporlama, e-Devlet uygulamaları, stok takibi, satış vb. gibi tüm iş süreçleri tek bir yerden kolay ve hızlı yönetme imkanı sağlıyor.

Ürün içi arama motoru teknolojisi, rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü gibi özellikleri beraberinde getiren çözüm, entegrasyonuna uygun yapısı ve estetik tasarımıyla da iş süreçlerinin yönetiminde benzersiz bir deneyim sağlıyor.

Kullanıcı yorumları doğrultusunda yenilenen, yepyeni bir ara yüz ile karşımıza çıkan GO 3, istenen bütün belgelere kolayca ulaşmayı sağlıyor. Zaman tasarrufu ve iş verimliliğini arttırıyor.

Ek özelliklerle de istenmesi halinde desteklenebiliyor. Bütün mobil cihazlar üzerinden de kullanılabiliyor. Bu da işletmenizi dilediğiniz yerden, dilediğiniz zaman yönetebilme fırsatı veriyor.

Her Sektöre Uygun

Tüm KOBİ’lerin ihtiyaçlarına uygun olarak geliştirilmiş Logo GO 3, sektör-bağımsız bir hizmet sunmaktadır.

Zaman Tasarrufu

KOBİ’lerin tüm süreçlerinin tek bir noktadan yönetilmesini sağlayan Logo GO 3, platformlar arası zaman kaybını engelliyor, işin verimini artırıyor.

Güncel Mevzuata Uyumlu

Düzenli yapılan güncelleme ve iyileştirmelerle mevzuata her zaman uyum sağlıyor. Ek yazılım maliyetlerinden kurtararak vakit ve nakit kazandırıyor.

Kullanıcı Dostu Arayüz

Yeni nesil teknolojiler ile geliştirilen çözüm, kullanıcılara kullanım kolaylığı sağlayan bir arayüz sunuyor.

İhtiyaca Özel Geliştirme

KOBİ’lerin tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik hazırlanmış uygulamalar, işletmenin ihtiyaçları doğrultusunda ek çözümler ile özelleştirilebiliyor.

e-Devlet Uygulamaları ile Uyumlu

e-Devlet uygulamaları ile tam entegre çalışarak program üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet’e aktarılabilmektedir.

Zeum Logo Destek Ekibi olarak bizler, deneyim ve bilgi birikimimiz ile Logo GO 3 programına dair her konuda destekçiniz oluyoruz. İş süreçlerinizin daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli işlemesine yardım ediyoruz. İşletmenizi daha etkili kontrol edebilmenizi sağlıyoruz.

Zeum Yazılım olarak, sadece LOGO GO 3 satın alımlarınızda değil satış sonrası süreçlerinizde de destek garantisi sunmaktayız.

Logo Go 3 çözüm paketi içeriğinde uzaktan destek ve kullanıcı eğitim hizmetlerini sunmaktayız.

Detaylar için UZAKTAN DESTEK sayfasına bakın!

Telefon: +90 216 706 56 46
Whatsapp: +90 506 909 87 77

TELEFON NUMARANIZI BIRAKIN SİZİ ARAYALIM!


    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]